Hadiah dari rakan blogger
sorry Sue ( http://alkiram.net/ ) , dah lama baru pi ambik award ni...Maisya ambik gambonya je...tugasannya tu tak buat boleh ke? He..he...kemalasan melanda semenja dua menjak ni. Dulu dah pernah buat '7 facts about me' so boleh baca kat sini: http://daridapurmaisya.blogspot.com/2008/10/tag-dari-bal.html Ni plak dari MamaFaMi Award Pro Memasak? He..he...rasanya cam tak layak je....kalau tak rujuk resepi memang mati kutu gaklah Maisya ni...belum pro lagi. Nie nak kena menjawab homework plak: JENIS LAUK YANG SUKA DIMASAK.... 1. Ayam Masak Merah ( my favourite! ) 2. Sayur Tumis Air ( sebab senang..he...he..) 3. Ikan/Ayam Bakar ( sumbat je dlm oven, habis cerita ) PENCUCI MULUT YANG PALING BEST PERNAH BUAT.... 1. Tiramisu 2. Parfait 3. Triffle JENIS BISKUT KEGEMARAN TIME RAYA.... 1. Tat nenas 2. Biskut Arab 3. Semperit *semua biskut yg mak buat! Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yang juga rajin memasak.... 1. Shima 2. K.Amal 3. Sue Thank you to both of you sebab ingat pada Mai...